Winkelwagen (0) - 0,00

Klachten en suggesties


Klachten & Suggesties

Vragen
Hebt u vragen over de producten van Kashmir Heritage en vindt u geen antwoord op deze pagina? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@kashmirheritage.nl

Klachten & Transportschade
Bij Kashmir Heritage hebben we klanttevredenheid hoog in het vaandel. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met een product of eventuele transportschade willen melden dan horen wij dit graag.

Natuurlijk kunt u ons daar direct over bellen maar bij schade of bij incomplete leveringen accepteren wij uw klacht liever per e-mail via info@kashmirheritage.nl. Zo houden wij altijd controle over de klacht en de status van de opvolging. Vermeld altijd duidelijk het klantnummer, het bestelnummer en een korte omschrijving van de klacht. Tevens ontvangen wij indien van toepassing graag 2 of 3 foto’s om de klacht op afstand te beoordelen. Zware foto bestanden boven 1 MB verzenden? Verstuur dit dan snel en makkelijk bijvoorbeeld via www.wetransfer.com.

Wij streven ernaar om binnen 48 uur te reageren en uiterlijk binnen 5 werkdagen een oplossing te kunnen bieden over uw klacht.

Suggesties
Heb u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Kashmir Heritage verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reactie daarom zeer op prijs! Laat het ons weten via de mail info@kashmirheritage.nl.

Geschillen
Bij geschillen verwijzen wij u naar de geschillencommissie Thuiswinkel, klachten@thuiswinkel.org